Sunday, June 5, 2011

Mål för idag - Ben/Bröst (Uppdaterad)

Day 1: Chest/Legs
bench press: 5x5 - 41 kg
squat: 5x5 - 45 kg
decline: 3x5 - ???
incline: 3x5 - 35 kg

Dags att börja om schemat på dag 1.
Är inte vidare peppad idag.

Funderar även på att börja köpa Cola Zero eller Light när man ändå köper Cola ibland.
Är det en bra idé, eller måste man sluta helt?

Motivation:













Uppdatering
Resultat:
bench press: 5x5 - 41 kg
squat: 3x5 - 45 kg
decline: 3x5 - ???
incline: 3x5 - 35 kg

Blev bara 3 set på knäböj idag då böj råkade hamna sist, var riktigt trött och kände att jag ville spy mellan set:en. Skippade dom två sista men jag tror ärligt talat inte att det blir en så stor skillnad. På tal om cardio så har jag ett årskort på simhallen och kanske ska börja använda det nu under sommaren. Skönt att svalka sig efter gymmet.

5 comments:

  1. Hamna inte i dietträsket där man väger varje liten fis och kalkylerar allt man äter som om man vore ett proffs.
    Dricker du alldeles för mycket cola? Dra ned på intaget.
    När du är sugen på cola, drick den sort du vill.
    Receptet är enkelt:

    Ät smart. Undvik uppenbara dumheter och missbruk, men unna dig saker.

    Träna hårt och rätt.

    Skit i alla invecklade teorier, sitt inte hemma och noja och analysera en chokladkaka. Bara ät den och gå sen och träna.

    Du är i den åldern dessutom då dina hormoner ger dig en massa gratis. Så bara ät & lyft tungt, ska du se att du får resultat!!!

    ReplyDelete
  2. Haha, jag räknar just nu inga kalorier alls, men försöker tänka på vad jag äter. Det är väl dock smartare att dricka Cola Zero än vanlig om man ska gå ner i vikt?

    ReplyDelete
  3. varför det om du nu ändå inte räknar kalorier?

    ReplyDelete
  4. Så jag får i mig kalorier?

    ReplyDelete