Wednesday, June 22, 2011

Armar + Dag 2 (Uppdaterad!!)

Dagens låt:















Day 3: Biceps-Triceps
Chinups 3x? - 0 st
Dips 3x? - 0 st
Dumbbell Curls 3x5 - 10 kg
Skull crushers 3x5 - EZ-bar (no idea vad den väger) + 17,5 kg
Preacher Curl 3x5 - EZ-bar + 10 kg
Tricep Pull down 3x5 - 20 kg (rep)

Spring senare, uppdaterar om jag kom längre.
Det tror jag dock att jag gör.

Övningarna kändes okej, tror dock jag kör på samma vikter nästa gång.

78.1 kg idag, hoppas komma till 77 kg innan veckan är slut.

Uppdatering
Sprang som en ***** nyss, längre än igår. Mitt i natten också, riktigt SKÖNT.
När jag kom hemåt såg jag grannens katt som brukar slåss med våra katter, han smög in på vår carport när han fick syn på mig. Så jag tände ljuset, fortfarande flåsande, och hukade mig ner och stirrade under bilen han gömde sig under. Han sprang också som en ***** när han fick syn på mig, kutade efter honom som jag aldrig kutat förut. En riktig sprint senare hade han antagligen skitit ner sig och sprungit hem. Riktigt ond katt som älskar att slåss, gör allt för att hålla honom borta från vårt område.

Kände mig som en hjälte och förebild för min äldsta katt.

No comments:

Post a Comment