Monday, June 13, 2011

Dagens keto + Gym-uppdatering (YA!)




































































Alltså köttbullarna ni ser på bilden, 20 Mc Nuggets (lol), en Coca Cola Light-burk och en Coca Cola Zero på McDonalds. Tyvärr inga grönsaker idag alltså. Men förhoppningsvis inga kolhydrater heller.
Ska till gymmet nu, får hoppas att det inte är stängt...

Uppdatering
Äntligen gym! YA!
Knäböj 5x5 - 45 kg (PR, för nuvarande)
Hantelpress (bänkpress) 5x5 - 17,5 kg i varje hand (förutom uppvärmning med 10, 12,5 och 15 kg-hantlar x10 respektive, var tvungen att testa vikter.. till slut tröttnade jag och körde mina set)

Sen drog jag hem eftersom jag var rätt tidspressad. Är dock nöjd med vad jag både ätit och gjort i gymmet idag. Det bästa är att jag nu har noll sug efter sötsaker eller mat och är helt enkelt mätt. Annars brukar jag hungra som bara den, kolla skafferiet hela tiden och sukta efter Cola. Nu tog jag bara Cola eftersom jag var på McDonalds med klassen, Zero och Light dock, så minimala kalorier där. Inget socker heller, haha. Gillar keto än så länge. Inte har jag blivit trött heller.

No comments:

Post a Comment