Wednesday, June 15, 2011

Gym på morgonen, löp på kvällen

Uppdaterar lite innan morgondagen. Planen är att vakna tidigt och gå till gymmet. Ben står på schemat, och inte vilken bendag som helst utan den djävulska Day 4. Har upptäckt att jag nästan aldrig kör Day 4 utan hoppar direkt på Day 1 istället. Jag tror jag har kört Day 4 en gång, men då skrev jag inte ner vilka vikter jag körde på.. Jag har letat igenom hela bloggen och hittar inte vad jag körde lunges på sist.

Har mina mål satta dock:
Squat 5x5 - 45 kg
Bench 3x5 - 41 kg
Lunges 3x5 -  15 kg? (hantlar)
calf raises 3x5 - Testar mig fram
more squats (?x?) depending on how you feel that day

Känner fortfarande av böjen sedan i måndags.
AND IT FEELS GOOD
BRING THE PAIN

















(jag ska försöka lägga in front squats på schemat någon gång)

Vet dock inte om jag kommer nå mina mål med 100 kg knäböj på en 65 kg kroppsvikt.
Antingen eller. Vi får se vilket som kommer först.

Har för övrigt sett på för mycket Epic Meal Time, blir nästan hungrig.
Märkte direkt när jag började äta kolhydrater igen att jag blev sugen på något sött. Satt dessutom och doppade jordgubbar i socker, och efter det äpplen i socker. Det här var dock igår. Nu ska jag skärpa mig... förutom att jag nyss åt kanske 6 kladdkaksmuffins.. men det jämnar ut sig..

No comments:

Post a Comment