Monday, June 20, 2011

Idag blir det gym

Mål för idag:
OHP: 5x5 - 35 kg
Deadlift: 3x5 - 72,5 kg
Dumbell Shoulder Press: 5x5 - 17,5 kg
Lateral/Horiztonal Raises: 3x5 - 5 kg
(samma som igår)

Antagligen drar jag efter jag käkat, blir nog pizza idag.
Försöker ringa till gympolaren men han svarar inte.
Får se om han kommer med senare.

Funderar även på att börja ordentligt med cardio eftersom jag varit dålig på det.
Antingen springa eller köra lite hopprep (eller liknande..), HIIT på det kanske.. Får kolla upp det där.
Hur som helst så tänkte jag göra det 10 dagar i sträck, ta kort, 10 dagar till, ta kort...

Kanske lägger upp på bloggen senare. Eftersom keto inte gick så bra, även om jag äter mindre kolhydrater nu, så kanske det här vore något. Skulle det vara dåligt för mig att köra cardio varje dag? Många pratar ju om att "cardio kills gains" osv, men påverkar det styrketräning? Alltså att träna för styrka.. Jag vill ju inte bli svagare eller stanna på samma vikter.

No comments:

Post a Comment