Tuesday, June 21, 2011

Inget gym igår - Uppdaterad

Ville inte vandra ut i åskvädret, så jag gick inte till gymmet igår. Inte sprang jag heller haha.

Idag dock! Nu jävlar får det bli av. Har dock stannat uppe ungefär hela natten (sov på dagen på grund av åska) så vi får se hur det går i gymmet senare.

Målen står kvar:
OHP: 5x5 - 35 kg
Deadlift: 3x5 - 72,5 kg
Dumbell Shoulder Press: 5x5 - 17,5 kg
Lateral/Horiztonal Raises: 3x5 - 5 kg

Drar till duschen nu, hoppas jag inte somnar i gymmet.

Resultat:
OHP: 2x5 - 35 kg (fuskreps, använde benen, dock minimalt, ska bättra mig nästa gång)
Deadlift: 1x5 - 72,5 kg + ett set där jag lyfte vikten och höll den så länge jag kunde (greppträning)
Dumbell Shoulder Press: 0x0
Lateral/Horiztonal Raises: 1x5 - 5 kg

Kände mig inte på topphumör, så jag körde inte alla sets och övningar.
Känner mig dock otroligt nöjd över hela dagen. Att öka i marklyft och dra tyngre och tyngre vikter upp för benen, luta sig bakåt lite stolt och sedan ställa ner vikten kontrollerat igen, känns skönt.

No comments:

Post a Comment