Sunday, June 12, 2011

Förhoppningsvis gym snart - Uppdaterad!!!

Idag ska jag köra lite knäböj, utfall och bänkpress. Även snebänk står på schemat.
Jag orkar inte köra schemat punkt till pricka. Ska dock försöka sätta en 45 kg 5x5 böj.

Har även börjat en keto-diet, försöker utesluta alla kolhydrater som potatis, ris, pasta osv.
Ska testa den i minst två veckor och max två månader, förhoppningsvis ger den resultat.
Jag kommer dock garanterat äta mindre på den här dieten så jag förväntar mig att åtminstone något ska hända. Den första perioden kanske jag behåller mer vatten, men det kommer gå bort efter ett tag.

Uppdaterar med bilder om något händer!

Nu ska jag iväg, ses senare.

Uppdatering:
JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
Stängt igen på grund av pingstdag. Obemannat gym och ändå stänger dom vid 18:00 under sommaren och stänger vid helgdagar som ingen svensk firar ändå. Personalen är knappast i gymmet hela dagen och ser till lokalen, jag ser dom inte ofta alls. Jag tror inte heller att dom är hemma och firar pingstdagen utan kanske tar en ledig dag istället, dom kan väl lämna gymmet öppet åtminstone? Det finns väl folk som vill träna ändå? Ännu en dag missad.. 3 hittills. Imorgon kanske jag inte heller hinner gymma eftersom jag kommer hem lite senare än vanligt.

Åt åtminstone keto-diet idag och sprang runt fem i halv fem på morgonen, så något har jag gjort.
Funderar på att ta en tur till bara för att ventilera lite, men då får vädret bli svalare först.

  
Det här var min måltid idag, jag åt inte potatisarna

Kan passa på att tipsa om en bra föreläsning om varför socker gör dig fet, och varför man ska undvika socker och även fruktos (tror jag det heter på svenska) som han likställer med alkohol/gift. Riktigt intressant:

2 comments:

  1. Nä men det är väl klart att man blir sur när man för andra gången åker till gymmet helt i onödan? Otroligt frustrerande, speciellt när man ser fram emot att träna.

    ReplyDelete