Saturday, June 11, 2011

Helvete

Stack till gymmet idag, stressade som fan på vägen dit och höll nästan på att köra ihjäl en liten skitunge på kanske 3 år som cyklade. Morsan fick lyfta upp honom och hoppa undan för mig. Klockan var nämligen 17:05 när jag stack hemifrån, jag tänkte köra lite snabba knäböj och bänkpress för att sedan sticka hem innan det stänger. Jag vaknade sent även idag och åt ännu senare. När jag väl kommit halvvägs känner jag hur jag nästan dör, får hjärtklappning och kan knappt andas, fortsätter cykla i maxfart till gymmet dock. När jag kommit fram helt så är entrén stängd. Jaha, jag får väl gå in bakvägen då, tänkte jag. Men nej, även där var det låst. Helvete, det är ju pingst eller något idag. Att ingen informerade mig om det kan jag inte förstå.

Så nu har jag missat 3-4 dagar igen. Inte för att jag inte orkar.

På hemvägen mötte jag samma familj igen och körde galet nära ungen för jag var så jävla sur.

Edit: Överskattade, har bara missat 2 dagar.

No comments:

Post a Comment