Sunday, July 17, 2011

Rastlös

Är riktigt rastlös den här helgen. Morsan orkar inte laga mat, och jag har ingen mat hemma som jag kan laga själv, så jag blir helt enkelt tvingad att beställa pizza. Great när man har mål och så. Skulle i och för sig kunna äta gröt hela dagen, men hur härligt är det? Blir något att tänka på vid nästa tillfälle..

Har försökt väcka liv i gympolaren också, men han verkar inte vilja gå. Synd.
Mötte dock en annan polare på gymmet som ville dra och kötta någon gång.

Gymmet är som sagt stängt lördag och söndag, och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag ångrar att jag ibland tagit en vilodag mitt i veckan, inte kört ben på säkert en vecka heller, det har mest blivit rygg och armar.. Lite bröst också.. Benen skippade jag denna veckan på grund av blåsor som gjorde extremt ont när jag skulle gå, så jag vågade inte riktigt köra knäböj då även om jag hade laddat upp inför det.

Riktigt skönt när den här låten drar igång när man gymmar dock:

Saknar det otroligt mycket.. Imorgon drar jag direkt jag vaknar känns det som.

Just nu spelar jag den här dock:

No comments:

Post a Comment