Tuesday, July 19, 2011

Lite ändringar, små små ändringar

 
Igår körde jag knäböj, mådde dåligt som fan. Jag tror det blir för mycket volym att köra 3x10 knäböj. Iallafall nu, så jag kommer köra 3x5 på knäböjen, och därmed fortsätta köra 45/50 kg tills jag höjer igen. Jag behöver inte muskulösa ben heller, dom är rätt stora. Med lite definition blir det bra. Jag vill dock fortsätta träna ben, bara inte i så hög volym. Spydde igår, haha. Aldrig mer gröt innan gymmet.

Nu blir det rygg/axlar. Har fortfarande inte skaffat usb-kabel till MP3-spelaren så jag får stå ut med musiken på gymmet. Kanske får handla lite mat sen också, beror på. Har ingen egen inkomst så.

pullup 3x?
Deadlift 3x5 - Kör inte volym här heller, onödig skaderisk
OHP 3x10
Lat pulls 3x10
Bent over barbell rows 3x10

No comments:

Post a Comment