Monday, July 11, 2011

Oooh

Ny Lil Wayne ute, riktigt jävla fet! Längtar till nya plattan, kommer bli hur bra som helst.
Körde som sagt armar idag, känner så himla mycket mer när jag kör x10. Det är helt sjukt. Med x5 känner man bara den känslan om man kör för tungt, och då bara vid sista reppet man klarar. Med x10 är det en kamp att köra varje set. Det blir längre.. hårdare.. tyngre.. Som det ska vara! Känns så jävla rätt att köra hypertrofi nu, det är helt otroligt. Om jag inte såg fel så såg jag lite biffare ut idag på gymmet också. Grymt! Tror dock inte det är av 3-4 dagar hypertrofi.. utan styrketräningen innan.. Äntligen lite resultat! Kan också varit så kallad "pump", hur som helst var det motivation att kolla i spegeln idag. Orkar inte skriva ner vikt då jag istället kör efter känsla på gymmet när jag försöker växa.. Så tungt jag orkar x10 helt enkelt.

Och just ja, låten! Perfekt för gymmande!

No comments:

Post a Comment